Hallo en welkom bij de Personal Trainer Podcast. Het is de laatste aflevering van dit jaar. We gaan er een New Year's Special van maken.
We gaan kijken hoe 2025 jouw jaar kan worden. We hebben daar een werkboek voor gemaakt. Dat werkboek kan je ook downloaden of downloaderen als je deze aflevering op je social media zet en ons daarin tagt.
Dan sturen wij dit werkboek door. Het is een heel uitgebreid werkboek in totaliteit. Het zijn 37 pagina's waarin je door een aantal vragen moet gaan.
Dat gaat van reflectie tot actieplan en doelen voor 2025. Wij gaan vandaag eens kijken wat er allemaal in staat. Een aantal zaken overlopen.
Ideaal is dat je dit werkboek zelf in handen krijgt en daar ook mee aan de slag gaat. Dan gaat 2025 al een veel duidelijker beeld geven voor jou. All right, let's go.
We hebben een businessboekje gemaakt. Waarom maken we dat in 2025 of waarom maken we dat nu? Als je bepaalde zaken uitschrijft en plant, is dat toch wel interessant. Dan zal de kans veel groter zijn dat je dat allemaal kunt realiseren.
Als je dat niet plant, merken we dat er te veel gefreestyled wordt. Dan kom je op het einde van het jaar tot de constatatie dat je niet alles hebt kunnen doen. Vandaar deze aflevering en dit werkboek.
In het werkboek gaan we eerst en vooral aan de slag met een reflectie en visie. Ik weet niet of jij die zaken sowieso al toepast. Ik denk onbewust meerdere keren per jaar wel.
Ik ben voor 2024 een keer scholen gegaan. Ik heb ze eigenlijk niet genoteerd, maar onbewust reflecteer ik altijd op afgelopen periodes, omdat het een vrij intensief en druk jaar is geweest voor mezelf. Er zijn heel veel nieuwe dingen opgestart in 2024 en nog zakenlopende ook.
Het is leuk om daarop terug te kijken welke doelen nu effectief allemaal behaald zijn geweest. Voor mezelf denk ik dat het onder andere de start of de boost is geweest om het volledige om te schakelen naar online coaching. Met daarin wel een positieve draai- en wending in te krijgen.
In het begin was heel veel zoeken. Wat kan ik uiteindelijk gaan doen? Welk verhaal wil ik naar buiten brengen en op welke manier ga ik dat verhaal vertellen? En daar ben ik uiteindelijk, richting het einde van het jaar 2024, toch voor mezelf redelijk goed in geslaagd. Ik weet wat het doel is, welke richting ik uit wil en hoe ik dat uiteindelijk ga behalen.
Het is leuk om daarop terug te kijken en uiteindelijk op het hele journey te gaan reflecteren. Wat zijn de pijnpunten en leerpunten die we hieruit kunnen halen om dat naar 2025 te gaan verbeteren nog uiteindelijk? Ja, zeker. Ik denk dat zo'n reflectie en visie terugkijken naar een volledig jaar superinteressant is, maar dat hoeft niet alleen op het einde van het jaar te zijn.
Ik denk dat je dat per kwartaal zou moeten doen. Je gaat dat ook zien in het werkboek. We stellen kwartaaldoelen.
Dat zijn vier hoofddoelen per jaar, waarbij er een groot ding is waar je op het einde van het jaar wil staan en waar wil je na één jaar staan. En de reflectie van een volledig jaar is gewoon interessant om niet alleen de negatieve dingen op te schrijven, maar ook de positieve dingen. Ik merk vaak dat er enkel wordt gekeken naar wat we niet hebben behaald.
Dat kan ook dubbel zijn, want dan ga je uiteindelijk ook wel een vorm van stress ervaren. Misschien is het niet volledig van wat je ervan had verwacht of de doelen zijn niet behaald. Dat kan uiteindelijk ook wel voor een negativiteit zorgen in je business.
Ik denk dat het daarin superbelangrijk is om te nadenken over de positieve dingen die naar voren zijn gekomen en die nog harder in de kijker te zetten. Ja, altijd denken aan het positieve. De negatieve dingen ga je ook moeten noteren, maar die ga je dan als een beter plan moeten maken voor 2025.
Als we kijken naar de vragen van de reflectie... We gaan er snel doorgaan. De eerste vraag is wat drie positieve dingen zijn die er gebeurd zijn in 2024. We beginnen met het positieve.
We gaan direct kijken naar positieve zaken. Kun je er voor jou één ding uithalen, Michiel? De samenwerking met Biopetit. Ja.
We hebben met Biopetit een aantal nieuwe samenwerkingen aangegaan. Dat is wel tof. Dat gaat ook richting de groei van Biopetit, die we in een van de volgende afleveringen kort gaan bekijken.
Dat zijn natuurlijk leuke, positieve dingen. Dat is een grote stap geweest voor mezelf. Dus dat is fijn.
Dat is voor mij vanuit Biopetit ook één positieve ding, dat we stelselmatig naar een team aan het groeien zijn, met coaches die zich mee willen engageren om opleidingen te verbeteren en opleidingen te maken voor personal trainers. Dus dat is voor ons zeker een zeer positief iets in 2024. Dan een vraag, een belangrijke wel.
Waar heb ik mij aan mispakt het voorbije jaar? Ja? Ik denk vooral, als ik reflecteer op mijn eigen coaching, dat het improviseren van content en te weinig opvoerend plannen van een volledig contentplanner eigenlijk te gaan voorzien. Dat is iets waar ik tegen het einde van het jaar meer mee bezig ben geweest, terwijl in het begin van het jaar was het eigenlijk vooral op de dag zelf welke content ik ga maken, die reel ga ik opnemen, die reel ga ik bewerken en die reel ga ik posten. En dat elke dag opnieuw.
En dan kom je tot het besef dat je dat niet blijft volhouden op die manier. Dus dat was al snel duidelijk voor mezelf dat ik daarin echt wel een contentplanner moest gaan maken met een duidelijke visie, een duidelijke plan, om dan eigenlijk ook gewoon content te kunnen batchen en dan het gevoel van mezelf makkelijker en draagzamer te kunnen maken. Ja, zeker.
Als ik dan aan mezelf bekijk, waar ik mee aan is, pakt het voorbije jaar. Ik denk, als ik in dezelfde lijn moet denken, dat zal ook een beetje hetzelfde zijn, omdat ik vaak in het buitenland was. En de bedoeling is altijd in het buitenland ook gewoon door te werken.
Maar dat is toch niet altijd... Vaak gaat dat heel goed, maar niet altijd. En als je dan geen plan hebt en er is geen content dat klaarstaat, wordt dat een heel moeilijk verhaal. Dus dat is inderdaad wel een goeie.
De volgende vraag. Welke leermomenten van 2024 moet ik meenemen naar 2025? Ik denk dat het daarin vooral bij mezelf is, richting social media ook weer. Omdat mijn business volledig online draait.
Eigenlijk gaan we rekening houden met wat wel en wat niet werkt. En het continu blijven improviseren van een nieuwe soort content. Omdat dat ook wel iets is waar ik in 2024 soms wel de mis in ben gegaan.
Maar vaak uit gemakzucht had van, oké, deze soort content werkt goed. Die ga ik dan voor een langere tijd blijven volhouden. En dan merk je dat dat na een bepaalde periode niet meer op dezelfde capaciteiten draait als in het begin.
Dan moet je improviseren en kijken welke soort content er nu aanspreekt. Ik denk dat ik dat vooral ga meenemen naar 2025, als ik regelmatig verschillende soorten reels met verschillende soorten content ga ontwikkelen, verwerken en post. En daarin weer een mooi overzichtje ga creëren van wat op deze moment werkt.
En zo creëer je ook een beetje diversiteit op je Instagram of contentpagina. Ja, richting BAPT of richting mezelf, omdat ik daar natuurlijk met BAPT zit. De leermomenten van 2024 zijn er redelijk veel.
Of heel veel, eigenlijk. Als ik er eentje moet uitkiezen, dan zal het sowieso zijn de duidelijkheid. En wat bedoel ik met duidelijkheid? Dat als je zelf je eigen zaak opzet, dan is voor jou alles superduidelijk.
Maar dat is niet zo voor mensen die voor de allereerste keer in aanraking komen met je zaak. En dat merk ik heel veel, vooral op onze website. Dat is iets waar ik nog aan moet blijven sleutelen, omdat daar de visie of de structuur van BAPT... Die moet ik telkens opnieuw uitleggen bij infocalls.
Die is totaal niet duidelijk. En voor mij in mijn hoofd is die wel duidelijk. Dus dat wil ik proberen op de website echt goed te krijgen.
Dat als mensen op de site komen, bijvoorbeeld, dat ze volledig de visie zien, een duidelijke lijn zien en dat ze weten waarin en waaraf. Dat is een moeilijke ook wel, want het is voor de ene persoon soms superduidelijk en voor de andere persoon megaonduidelijk. Dus ik denk dat het daarin ook wel interessant is om continu, wat we in de vorige aflevering ook al eens besproken, enquêtes te houden bij klanten of bij intakegesprekken.
Wat vond je ervan? Was alles duidelijk? En zo verderzakend dat je daar continu uit kan blijven leren. Ja. Goed, dan... Wat wil je graag meer doen in 2025 en wat wil je graag minder doen? Dat kan je op verschillende manieren interpreteren.
Je kan dat persoonlijk bekijken, maar je kan dat ook op businessvlak bekijken. Ik zou dit nu puur naar businessvlak bekijken. Dus het meer doen in 2025.
Jij, een idee? Als ik daar echt op moet nadenken, denk ik dat het vooral businessgewijs het blijven groeien, maar vooral het communitygevoel meer naar voren wil trekken. Omdat ik daar eind 2024 eigenlijk pas mee gestart ben. Wat vrij laat is, eigenlijk.
Maar ik ondervind dat dat supergoed werkt. We hebben in de vorige aflevering besproken dat dat iets is waar je heel veel kunt gaan uithalen. En wat ik daar dan vooral op wil inzetten in 2025, is het organiseren van live events ook wel.
Ja. Ja, dat is bij ons ook. Die community en die live events, dat is bij BAPT ook iets waar we in 2025 verder op willen gaan.
Dus om meer connectie te maken met de cursisten en de cursisten nog meer het gevoel van bij BAPT te horen. Ondanks dat ze enkel een opleiding hebben gekocht, hebben ze het gevoel dat ze meer hebben gekocht dan alleen een opleiding. Maar ze kunnen niet al terecht met al hun vragen in onze community, maar dat moet nog duidelijker zijn, dat moet nog meer gebruikt worden.
En dat kunnen we alleen maar stimuleren door nog meer zaken te organiseren, mensen samen te brengen. En op die manier gaat het alleen maar krachtiger worden. Dus dat is inderdaad een goeie.
All right. Dan gaan we eens kijken naar de visie. De visie gaan we in de volgende aflevering naar de doelen.
We gaan kijken naar... Dan zijn we januari, dan zijn we nieuwjaar gepasseerd. Dan gaan we onze doelen eens bespreken. We gaan de doelen van de podcast bespreken en eens kijken waar we naartoe gaan.
Dus die pagina mogen jullie zelf uiteraard invullen, maar die gaan wij op dit moment even overslaan en die gaan we uitgebreider bespreken in de volgende podcastaflevering. Nu, als we gaan kijken naar producten, dus dat staat er ook in, als je kijkt naar doelen, dan heb je je persoonlijke doelen, maar ook je businessdoelen. En om even naar die businessdoelen te gaan... We gaan ze niet uitgebreid bespreken, maar dat gaat vooral over verschillende pijlers binnenin jouw zaak.
Je hebt enerzijds visie en missie. Wat zijn de businessdoelen daarin? Ga je je visie en missie aanpassen of ga je die hetzelfde blijven en nog duidelijker maken? Op het gebied van marketing, waar wil je daar naartoe? Ook op het gebied van sales, hoeveel effectieve nieuwe mensen wil je in jouw coachingstraject hebben? Ook eens gaan kijken naar klantbeleving. Is dat goed of niet? Dat ga je weten aan de hand van die enquête die we in een van de vorige afleveringen hebben besproken.
Die heb je aangevraagd of doorgestuurd. Dan ga je weten hoe je scoort op klantenbeleving. Ook eens kijken naar team.
Dat is al iets geavanceerder, maar wil je met mensen gaan samenwerken of werk je al met mensen samen? Hoe kan je dat team nog meer gaan versterken? Hoe kan je daar nog meer dingen uit gaan halen? En dan heb je ook nog de processen. Processen gaan zowel richting alle andere zaken, zowel op het gebied van team als van sales en marketing, op het gebied van klantenbeleving. Hoe kan je door middel van bepaalde processen alles nog vluggender laten verloven? Moet je het dan meer over automatisatie? Niet alleen automatisatie.
Algemene processen. Dus je onboarding, je check-informulier. Iets waar nog heel weinig op wordt gedaan.
Niet de onboarding, maar de offboarding. Wat gebeurt er als je klant stopt? Meestal is dat van bedankt en tot ziens. Nee, daar kun je ook een heel traject voor uitwerken.
Dat doen heel weinig PT's en coaches. Daar kan je zeker over nadenken. Zo zijn er heel veel zaken.
Gewoon alle processen binnenin jouw zaak. Het makkelijkste om daarover na te denken, is jezelf de vraag stellen. Stel dat ik op dit moment wegval voor drie maanden.
Gaat mijn zaak hetzelfde zijn, op hetzelfde niveau staan na drie maanden, of niet? Als je te weinig processen hebt, te weinig automatisaties, dan is je zaak na drie maanden gedaan, bijzonders. Als je daarin niets meer kan doen. Die vraag moet je zelf stellen.
Wat kan ik doen om die zaak na drie maanden zo goed mogelijk op hetzelfde niveau te blijven behouden? Zonder dat je daar zelf in hebt gewerkt. Als jij jezelf als persoon eruit trekt, maar er is wel een voorwaarde dat er een extra persoon mag komen. Maar die krijgt geen info.
Dus alle info moet duidelijk zijn. Jij valt van het ene moment op het andere weg. Er is iemand anders die het overpakt.
Kan die perfect jouw zaak leiden zoals jij dat deed? Ik vind dat een moeilijke vraag. Waarschijnlijk, omdat dat antwoord deze was. Gewoon enkele dingen op vlag van kennis.
Ja, maar dat telt niet mee. Het gaat om het op vlag van processen. Dus op vlag van processen.
Weet hij exact wat hij moet doen? Het gesprek overlopen en zo. Al die zaken moeten op punt staan. Waarom? Omdat dat één, je zaak schaalbaar maakt.
Twee, door die processen goed uit te lijnen of op te schrijven, kun je die ook gaan evalueren en verbeteren. En ja, als je uiteindelijk meer aan je zaak wil werken en minder in je zaak, dan moet je meer een handboek en een handleiding hebben. Klopt.
Heel vroeger, toen ik in de fitness werkte, was ik op een gegeven moment fitnessmanager. Om dat te kunnen doen, had ik van de gym zelf een opleiding mogen volgen tot fitnessmanager. Dat was een jaaropleiding waarin we al die zaken hebben besproken en waarbij uiteindelijk het examen was een handboek maken van de gym waar ik toen werkte.
Maar dat handboek is extreem gedetailleerd. Wat ga je doen als je de telefoon opneemt? Wat moet er gezegd worden? Als er iemand binnenkomt, wat moet er overlopen worden? Al die zaken moesten volledig uitgeschreven worden. Van personeelsmanagement tot hoe je trainingsschema's maakte, noem maar op.
Maar dat is wel heel interessant, want dat handboek... Vanaf dat er iemand nieuw komt werken, geef je dat handboek en klaar. Dus dat maakt het wel supermakkelijk. Oké, dan de doelen.
We spreken nog over de producten die je gaat aanbieden. Dat komt ook voor. En dan kijken we naar de value ladder.
De value ladder is iets wat ook nog niet overdreven wordt gebruikt, denk ik. Maar jij werkt ook met een value ladder, Michiel. Misschien kan jij toelichten hoe jij die toepast en wat het exact is.
De bedoeling is vooral dat je een opbouwende ladder gaat ontwikkelen met diverse producten of services, om op die manier klanten te willen lokken naar het high-end offer, om het zo maar te zeggen. Dat is in mijn geval de één-op-één coaching. Dus hoe ik dat zelf aanpak, ben ik wel nog werkende aan, om dat uiteindelijk ook nog te blijven optimaliseren en te kijken wat werkt wel en wat niet.
Maar je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat een low-cost offer of zelfs een free offer sowieso een lead magnet is, waarbij je interesse gaat wekken van bepaalde klanten. Cold leads gaat omzetten naar warm leads uiteindelijk, of ze gewoon simpelweg al op je e-maillijst kunnen krijgen. Om van daaruit aan de hand van e-mailmarketing te kunnen gaan verdergaan en de interesse te wekken van, oké, goed, je hebt nu de gratis e-book gedownload.
Je kan bijvoorbeeld voor een low-cost offer van, laten we zeggen, tussen de twintig en vijftig euro misschien, een extra service gaan aanbieden, wat het voor die persoon laagdrempelig maakt om de stap te zetten. Wat dat bijvoorbeeld bij mij is, is een volledige voedingsdagboekanalyse eigenlijk, die ze voor dertig euro kunnen krijgen. Dus waarbij ik gewoon een call doe van dertig minuten, waarbij ik hun dagelijkse eetgewoontes analyseer en daarin tips en tricks meegeef van wat ze kunnen optimaliseren.
Dus ze krijgen nog geen voedingsschema of dergelijke. Ze krijgen gewoon een paar tips en tricks en richtlijnen om toch wel al de kleine stapjes van hun voedingspatroon te kunnen aanpassen, moesten ze daar interesse in hebben. En dan mijn mid-offer is gewoon echt de voedingsbegeleiding op zich.
En dan kunnen ze eventueel... Het high-end-offer is de één-op-één-coaching waarbij we training, voeding en lifestyle eigenlijk mee aan de slag gaan. Ja, je maakt dus eigenlijk een ladder waarbij de waarde stelselmatig stijgt, maar ook de prijs stijgt. En waarom je dat in principe doet, is om credibiliteit... Niet alleen credibiliteit, maar eigenlijk jouw kennis te laten zien en mensen laagdrempeliger, zoals je net zei, ook bij jou een coachingdienst te kunnen laten nemen.
Want als je enkel en alleen jouw high-end-offer, dus het duurste dat je hebt, stel bijvoorbeeld personal training, en je vraagt 1500 euro voor twintig sessies of voor een pakket... Dat is gewoon de realiteit. Dat is niet voor iedereen weggelegd. Ja, dat is niet voor iedereen weggelegd, maar ook niet zo makkelijk als mensen jou niet kennen om te zeggen dat je 1500 euro hebt en dat je vertrouwt en je gaat vertrouwen wekken door de andere zaken.
En als we dan helemaal onderaan de ladder gaan, compleet onderaan, zitten we bij social media. Daar deel je kennis, dat is gratis. Dan ga je lead magnets geven, die zijn ook gratis.
En dan ga je kijken of je iets hebt met een heel lage prijs, waar niemand bewijzend over moet nadenken. Dan hebben we tussen de tien en de vijftig euro zoiets. Waarbij je zegt dat je voor 19 of 20 euro bijvoorbeeld een receptenboek met vijftig recepten hebt.
Op die manier gaan de mensen zien dat dat leuke recepten zijn. En je bouwt vertrouwen op. Zo kunnen ze stelselmatig doorgroeien op de ladder en misschien ooit in jouw high-end-product komen.
Dus ga daar ook eens mee aan de slag. In het werkboek vind je daar ook voldoende plaats voor om een aantal zaken op te schrijven en te brainstormen. Uiteraard gaan we ook kijken naar bepaalde omzet.
En dan komen we bij de optimalisaties. Bij de optimalisaties ga je kijken hoe je jouw service kan verbeteren in 2025. En daar ga je heel veel informatie uithalen uit die enquête die je hopelijk hebt verstuurd naar jouw bestaande klanten en misschien ook oude klanten.
En op die manier zien hoe we dit allemaal nog beter kunnen maken. We hebben niet alleen de plaats gegeven om bepaalde zaken op te schrijven, maar we gaan jullie ook een heel aantal ideeën geven. Bijvoorbeeld, stel dat jij zegt dat je je gaat focussen op marketing en dat je je wilt focussen op credibiliteit, dan hebben we jou een heel aantal voorbeelden gegeven hoe je dat kan doen.
We gaan niet alles van het werkboek hierover lopen, maar bijvoorbeeld bij de marketingcredibiliteit ga je moeten werken met testimonials, met case studies, met feedbackmails, met Facebookreviews, met Googlereviews, met referrals. Dat zijn allemaal zaken waar je direct wat inspiratie uit kan halen en kan beginnen te nadenken hoe je dit nu nog kan verbeteren en hoe je hiermee aan de slag gaat in 2025. Zo hebben we dat ook gedaan op basis van community, dus daar geven we ook een aantal voorbeelden, en ook op basis van klantenbeleving.
Zo ga je extra informatie krijgen. Natuurlijk hebben we hier een aantal zaken over lopen, maar we moeten ook een actieplan samenstellen. Het actieplan is het laatste deel van het werkboek.
Hier gaan we kijken naar alle verschillende kwartalen. Welke projecten ga je uitwerken binnen elk kwartaal, op basis van de info die je op voorhand in het werkboek hebt ingevuld. En dan gaan we daar nog verder en gaan we elk project verder uitwerken.
Binnen elk project, wat zijn de doelen, wat is de strategie en wat zijn de tactieken die we gaan toepassen. Als je dit op die manier invult, dan zal het superduidelijk zijn waar je aan moet werken elk kwartaal. Die acties zijn exact de zaken die jij moet doen gedurende dit kwartaal of gedurende die maand.
En op basis daarvan kan je je agenda volledig gaan inplannen. Als laatste hebben we de stages. We hebben drie verschillende stages.
We hebben attract, engage en excite. Attract wil zeggen dat het stage één is. Hoe ga je klanten bij jou krijgen? Hoe ga je je attractief gaan opstellen? En daar hebben we voor jou een heel aantal voorbeeldacties opgezond van social media tot content marketing.
Allemaal zaken die je kan ondernemen. Ja, podcast. Allemaal zaken die je kan ondernemen.
Dan hebben we ook gekeken naar stage twee, het engageverhaal. Dus de klanten zijn effectief bij jou aan de slag. Hoe gaan we ze meer engageren? Hoe ga je jouw coachingstrijd nog verbeteren voor jouw klanten? En daar geven we ook weer een heel aantal voorbeelden van leads verzamelen tot sales enzovoort.
Dus daar ga je heel veel info en ideeën uit kunnen halen om te brainstormen. En dan gaan we als laatste ook nog kijken naar de excite. En excite is effectief als ze binnen in jouw coachingstrijd zitten.
Dus attract, hoe ga je ze bij jou krijgen? Engage, hoe ga je ervoor zorgen dat ze in het coachingstrijd komen? En excite, hoe ga je ervoor zorgen dat ze effectief zeer tevreden zijn en een beetje overdeliveren binnen in jouw coachingstrijd? Ik wou net zeggen, daar wil je gewoon echt een overdelivering geven. Maar ik denk dat daar, en dat heb ik zelf ook ondervonden, je wel een goeie balans in moet vinden. Want als de klanten te veel informatie krijgen van in het begin, gaan ze vaak overweldigend zijn of misschien niet de tijd vinden om alles te kunnen doorlezen.
En dan merk ik wel dat er bepaalde vragen toegestuurd worden, van waarom dit of waarom dat, of wat moet ik in deze periode doen of in deze fase nu doen, terwijl dat het dan eigenlijk allemaal dag voor dag... Dag na dag is uitgelegd geweest in de onboarding. Maar ook daarin is er weer een reflectie naar mezelf toe om te kunnen kijken hoe ik die onboarding nog duidelijker kan maken om ervoor te zorgen dat ik die vragen gewoon niet meer krijg. Ja, voilà.
Inderdaad, je begint... Je hebt een startpunt met die onboarding of met het begeleidingstrijd. Dat moet je constant gaan aanpassen en optimaliseren. En dat is inderdaad dit deel.
Hoe ga je dat optimaliseren? Hoe ga je ervoor zorgen dat ze wel alles meekrijgen? Misschien maak je een heel leuke e-mail, maar leest niemand die e-mail en moet je een video maken, want die wordt wel bekeken. Of andersom. Misschien moet je... Dat is ook een idee die ik ooit aan iemand heb gegeven.
Een soort van podcastseries maken, een onboardingpodcast met audiofiles die de klant in de auto kan luisteren. Het zijn allemaal ideeën. En je kan ook beide doen.
Je kan ook video maken en daar de audio van nemen. En dan heb je in principe beide formats. Je moet gewoon zoeken wat voor de klant het beste werkt.
Wat is het snelste en makkelijkste voor de klant? Het meest effectieve. Ja, en op die manier, als je daarmee aan de slag gaat, ga je in 2025 weer een enorme stap zetten om jouw coaching te verbeteren. Dat denk ik wel.
En daar gaan we natuurlijk samen mee aan de slag. In totaliteit krijg je dus van ons een werkboek van 37 pagina's. Zeer waardevol, volledig gratis.
Het enige wat jij moet doen, is deze aflevering, als je ze aan het beluisteren bent, even een printscreen nemen. Zet het op je sociale media. Geef ons even een review op Spotify of op Apple Podcasts, op eender welke kanaal je aan het luisteren bent.
Even een review geven, het liefst ons een vijfsterrenreview geven. Als je het geen vijfsterren waard vindt, dan horen wij heel graag jouw feedback over hoe we kunnen verbeteren. Maar als je die zaken doet, dan sturen wij met alle plezier dit werkboek door, waar je in heel 2025 met jouw business mee aan de slag kan.
Dus zeker niet aarzelen en bestuur het dan zo snel mogelijk door. All right. Succes.
Dan wensen we jullie een ongelooflijk fijn nieuwjaar. Goed feesten. En daarna in 2025 volle bak terugknallen.
Wij zullen er zoezo met de podcast ook terug zijn. In de volgende aflevering bespreken we heel graag met jullie onze doelen met de podcast, onze persoonlijke doelen en hoe wij al die zaken aanpakken. Dus graag tot een volgende keer.
Fijne feestdagen. Bye bye.